środa, 16 kwietnia 2014

Prolog

   Nigdy nie wiesz kiedy nadejdzie koniec. Możesz być naukowcem, doktorem, prawnikiem, ale śmierć cie nie ominie. Czasem się jej spodziewamy. Często przychodzi nieproszona. Bolesna? Łagodna? Nie mam pojęcia. I chyba nigdy się nie dowiem.
   Ciemność ona towarzyszyła mi przez ostatnie 2 lata śpiączki. Zdążyłyśmy się zaprzyjaźnić. Pamiętam całe moje życie ze szczegółami. Prawie całe. Nie pamiętam tylko czasu mojej choroby. Jednak przeszłość. Ona zniszczyła nie tylko mnie, ale również cały świat. 
   Przez mój oczywisty los zyskałam coś więcej niż życie. Nie potrafię pogodzić się z obecną sytuacją, która została mi narzucona przez innych ludzi. W świecie show biznesu i pieniędzy nic nie ma znaczenia. Jeśli jesteś w stanie im się przydać wykorzystają cię. Bez względu  na wszystko.
  Bez rodziny, przyjaciół i kogokolwiek. Jestem zdana tylko i wyłącznie na siebie. Musze dowiedzieć się prawdy. Własnoręcznie naprawie Ziemię.
Nazywam się Meg Jonson i oto moja historia.
***
Bardzo długo zastanawiałam się czy stworzyć tego bloga. Mam nadzieje, że spodoba się czytelnikom i będę mogła się przy nim rozwijać. Łudzę się, że prolog choć trochę zaciekawił, bo wiem, że wyszedł bardzo krótki. :( Pierwszy rozdział postaram się dodać już w niedzielę, a następne co tydzień. Pozdrawiam serdecznie, zachęcam do czytania i komentowania moich przyszłych wypocin. Pozdrawiam serdecznie, Thoughtful. :) 
     

3 komentarze:

  1. Hej przeczytałam prolog i jestem zadowolona z tego co przeczytałam. Prologi nie powinny być bardzo długie. Twój jest idealny. Tajemniczy, a jednak coś pokazuje.
    Jestem ciekawa o czym będzie cała historia, no i dlaczego główna bohaterka była w śpiączce.
    Pozdrawiam i czekam na kolejną cześć :)
    Kilulu
    P.S Wyłącz weryfikacje obrazkową.
    P.S 2 Jeżeli jest to Twoje pierwsze opowiadanie i jeżeli miałabyś jakieśkolwiek pytania odnośnie bloggera lub ogólnie pisania. Pisz do mnie, mogę Ci pomóc.
    Pierwsze opowiadania są trudne, ale z biegiem czasu można wyrobić sobie swój własny styl. Wieżę że uda Ci się napisać coś bardzo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej chciałam cię zaprosić na 17 rozdział :)
      Liczę na Twoją opinię :)
      http://wystarczy-zapomniec-o-tym-co-bylo.blogspot.com/

      Usuń
  2. Dziękuje bardzo za miłe słowa i proponowana pomoc :D Jeśli będę miała jakieś pytania albo problemy na pewno do ciebie napiszę :)) Dziękuje za rady i wiarę we mnie ;3 Twój komentarz jest bardzo motywujący i daje wiele motywacji! :*

    OdpowiedzUsuń